آلبوم متفاوت دیزنی 2
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

فاطیماجون
ساعت17:22---11 شهريور 1392
اصلا هر کاری میکنم نمیتونم عکسارو ببینم اصلا وارد نمیشه نمیدونم چرا نزدیک ده بار هی اسم و رمز رو وارد میکنم ولی همش صفحه همونطوری باز میشه چقدر بد از صبح انقد رمز و نام وارد کردم خسته شدم
پاسخ:بله گلم متاسفانه این آلبوم فلفل شده


فاطیما
ساعت14:07---11 شهريور 1392
عاللیییییییییییی یه مش پرنسس زامبی خشن عاشقشونم من همیشه از این سبک بازیا بازی میکنم رزیدنت اویل بخاطر همین عاشق عکسامhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(25).gif
پاسخ:منم انیمیشنشو دیدم و دوست داشتم .. خیلی باحال بود ولی بازیشو عمرا کنم


نگار
ساعت13:06---11 شهريور 1392
ببخشیدا ولی این کار یعنی چه؟ذهن بچه هارو خراب میکنی بااین تصویر بد.
پاسخ:نگار جان چرا بد ؟ اگه شما خیلی به این بدی ها اعتقاد داری .. دوست داری تصاویر پاک پرنسس ها رو بزارم؟! اونوقت از اهداف بد اونها برای بچه ها بی اطلاعی ؟؟؟ ممنون که نظر دادی


میس سحر
ساعت14:29---10 شهريور 1392
سلام

اجازه هس لینکت کنم؟
پاسخ:بله حتما


من وتو
ساعت22:44---20 مرداد 1392
چرا این جورن تو این بلا را سر شون اوردی؟
پاسخ:آره منو ملوسک ریختیم این بلارو سرشون آوردیم !!! به کسی نگی !!


aram
ساعت11:41---17 مرداد 1392
خیلی دیدنی و جالبن عزیزم
پاسخ:خواهش عزیزم


اسما
ساعت11:25---14 مرداد 1392
وای واقعان ترس ناک بود خیلی جالب خوشم امد
پاسخ:مررررسسسسیییییی عزیزم


مارال
ساعت17:56---13 مرداد 1392
دوست گلم برای کدکاربری و رمز عبور چی باید نوشت؟
پاسخ:اگه که قبلا عضو شدی باید نام کاربری و رمزتو بزنی یعنی اسم اولی که باش عضو شدی و رمزت


غزلی
ساعت15:59---11 مرداد 1392
وااااااای بروبچ دیزنی چرا اینجوری شدن؟؟؟؟

خیلی باحال بودن...
پاسخ:مرررررسی عزیزم


استلا
ساعت9:48---10 مرداد 1392
http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(1).gifhttp://loxbl og.ir/images/smilies/smile%20(9).gif وبت زشته هیچ عکسی نداشت
پاسخ:ممنون از نظرت .. توی این وب شصت و هفت تا پست وجود داره .. چطور می گی عکسی نداشت استلا جان؟


sara
ساعت20:56---9 مرداد 1392
من تازه توی این ایمیل عضو شدم امیدوارم دوستان تازه ای پیدا کنم و نیز دوست خوبی نرای شما باشم. سارا
پاسخ:حتما .. ما هم منتظر دوست خوبی مثل تو بودیم .. دوست جدید ما سارا جون


مستانه
ساعت23:49---8 مرداد 1392
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●• ●•●•●•●•●•●•●•●•●•●• ●•●•●•●•●•●•●•●•●•●• ●خيلى عاليه ●•●•●•●•●•●•●•●•●•●• ●•●●•●●•●•●•●•●●●•●● ●●●•●ديدى مرى بى معرفت نيستم بالاخره اومدم
نگو دوست گلم خيلى خوشحال شدم که اومدى مستانه گلى


طاووس
ساعت23:43---8 مرداد 1392
واقعا خسته نباشى دستت ندرده
پاسخ:با نظرت واقعا خستگيمون در رفت


سمندر سياه سياه
ساعت23:41---8 مرداد 1392

مى فهمم چه حسى دارى T_T


روناک ح
ساعت23:38---8 مرداد 1392
پس چرا اينا اينطورين....=...کارت درستهDD
پاسخ:منم اولين بار همينو گفتم


سارا جوجو
ساعت22:00---8 مرداد 1392
کی نازمو کشیده عخشم؟؟؟؟همشون دروغ میگن مث سگ!!!


پاسخ:هههههههههه. ... عجیجم .. چی بگم والا :)))


farnaz
ساعت15:40---8 مرداد 1392
چه پرنسساي خشني جالب بودن مرسي
پاسخ:آره .. :)))


درسا
ساعت12:45---8 مرداد 1392
خیلی مطالب جدیدت قشنگه . می شه بنر جدیدمو توی وبت بزاری
پاسخ:مرسی درسا جون .. البته چرا نمی شه .. الان می زارم


morvarid
ساعت12:43---8 مرداد 1392
thank you my friend ..
پاسخ:مممررسی .. thanX from your comment


morvarid
ساعت12:43---8 مرداد 1392
:) ... thanX
پاسخ:your welcome my friend


دخمل پاشنه کفش طلا
ساعت12:40---8 مرداد 1392
تووووووووووووووووپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپپپپپپپپ ... بببووود .. خیلی عالی بود دمت گرم ...
پاسخ:ممنون از نظرت عزییییییزم


سیندرلا
ساعت23:32---7 مرداد 1392
کفشای من اندازه ی پای خواهرای زشتم شد
پاسخ:سرنوشته دیگه !!!


kate
ساعت23:30---7 مرداد 1392
خیییلی ترسناک بودن ...

نه شوخی کردم .... باحال بود مثل همیشه
پاسخ:ممررسسی


ملیکا صادقی
ساعت23:29---7 مرداد 1392
vay ... kheily bahal bod
پاسخ:مررسی عزیزم


ملیکا صادقی
ساعت23:29---7 مرداد 1392
=D

D

عاللللی بود دستتون درد نکنه
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم


*,;:'':;,*
ساعت23:28---7 مرداد 1392
واییییییی

پرنسس های بیچاره ....

خیلی خوب بود
پاسخ:آره .. مررسسی


سارا جوجو
ساعت23:06---7 مرداد 1392
عالیییییییییییی بودن....خعلیییی خندیدم:):):):):):):):):):):):) :):):):)
پاسخ:مرررسسسیی :)))


سارا جوجو
ساعت22:53---7 مرداد 1392
خیلی باحالن......عسیسم

راستی سیم کارتت درست شد؟؟؟؟


پاسخ:سسلللام .. آره درست شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 1286
بازدید کل : 842860
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com